De gemene deler tussen tophockeyster Frédérique Matla en haar partners Mizuno, Mercedes Benz, Louwman en Osonyq. TE produceerde in samenwerking met Driffen een campagne waarbij deze waarden bij elkaar kwamen. In dit blog lees je meer over deze campagne.
TalentEmpowerment creëert het Winning Team rondom sporters dat ervoor zorgt dat zij hun volledige potentie kunnen realiseren. De partners van een sporter zijn daar een onlosmakelijk onderdeel van. TE faciliteert dat dit team optimaal met elkaar samenwerking en dat er synergie tussen de partners ontstaat. Deze campagne is een voorbeeld van hoe deze synergie kan ontstaan.
Frédérique Matla gaat deze zomer naar Tokio en legt samen met haar partners de weg naar -zo hopen we toch allemaal- goud af. Dat was ook de boodschap voor deze campagne. Dus toen Matla na haar training op hockeyclub Den Bosch instapte in haar Mercedes A-Klasse, was ze verbaasd. Ik zei toch Den Bosch? De teaser-video vind je hier ->
In de tweede video kwamen de gemeenschappelijke waarden van de partners van Matla naar voren. Maar niet alleen op het hockeyveld. Want de waarden kracht, wendbaarheid, snelheid en uithoudingsvermogen zijn niet alleen waarden die op het veld terugkomen. Daarom reisde Matla -na wat hulp van haar navigatie- af naar Zandvoort. De hoofdvideo van deze campagne vind je hier ->
Na uitgebreid rond-geraced te hebben op het Circuit van Zandvoort, stapte Frédérique weer in haar auto naar huis toe. Maar daar had haar navigatie andere ideeën bij. “Route naar Tokio bevestigd”.
Tijdens de productie van de campagne verzorg Tim Buiting voor de fotografie. Een selectie van de foto’s vind je hieronder: