Podcast in één middag
Podcast in één middag
In deze business game maakt jouw team of jouw organisatie haar eigen podcast, van begin tot eind. Van de openingsjingle tot aan het slotlied, van de creatieve (en humoristische) inhoudelijke formats tot aan de productie. Jouw team gaat tijdens bijvoorbeeld een strategiedag, een kick-off of een afsluiting, zélf met de boodschap aan de slag en dat zorgt voor meer ownership en meer verbondenheid. En dat effect zie je nog een lange tijd terug. En dat effect wordt nog extra versterkt omdat de podcast later in het jaar ook nog opnieuw gebruikt kan worden. Het samen maken van een podcast in zo’n korte tijd levert altijd trotse en verbaasde reacties op. Je werkt samen toe naar een climax, waar je samen met elkaar het verhaal vertelt (en zingt). En dat werkt verbindend.
Op maat gemaakt
- Het maximale aantal deelnemers is 150 per podcastaflevering.
- De podcast wordt binnen één week in MP3-format opgeleverd.
- Deze business game duurt minimaal 4 uur.
Waarom een podcast?
Podcast luisten past helemaal in deze tijdsgeest. Vooral jonge werknemrs luisten voortdurend podcast over de meest uiteenlopende onderwerpen. Waarm? Omdat zedit in hun eigen tijd, op het moment dat het hen uitkomt kunnen doen. Een podcast over jou eigen organisatie vergroot de binding tussen werknemers en jouw organisatie. Het biedt medewerkers een mooi naslagwerk waar zij op een voor hen goed moment naar kunnen luisteren. Bovendien kan je er alles in kwijt. Komt er een nieuwe strategie? Willen we de kernwaarden meer laten leven? Gaan we een nieuw product lanceren? Of willen we een "Fuck Up Friday" waarin we de belangrijkste lessen van afgelopen week bespreken? Voor elk onderwerp hebben wij het juiste format.
Zij gingen je voor
Podcast in één middag
In deze business game maakt jouw team of jouw organisatie haar eigen podcast, van begin tot eind. Van de openingsjingle tot aan het slotlied, van de creatieve (en humoristische) inhoudelijke formats tot aan de productie. Jouw team gaat tijdens bijvoorbeeld een strategiedag, een kick-off of een afsluiting, zélf met de boodschap aan de slag en dat zorgt voor meer ownership en meer verbondenheid. En dat effect zie je nog een lange tijd terug. En dat effect wordt nog extra versterkt omdat de podcast later in het jaar ook nog opnieuw gebruikt kan worden. Het samen maken van een podcast in zo’n korte tijd levert altijd trotse en verbaasde reacties op. Je werkt samen toe naar een climax, waar je samen met elkaar het verhaal vertelt (en zingt). En dat werkt verbindend.
Op maat gemaakt
- Het maximale aantal deelnemers is 150 per podcastaflevering.
- De podcast wordt binnen één week in MP3-format opgeleverd.
- Deze business game duurt minimaal 4 uur.
Waarom een podcast?
Podcast luisten past helemaal in deze tijdsgeest. Vooral jonge werknemrs luisten voortdurend podcast over de meest uiteenlopende onderwerpen. Waarm? Omdat zedit in hun eigen tijd, op het moment dat het hen uitkomt kunnen doen. Een podcast over jou eigen organisatie vergroot de binding tussen werknemers en jouw organisatie. Het biedt medewerkers een mooi naslagwerk waar zij op een voor hen goed moment naar kunnen luisteren. Bovendien kan je er alles in kwijt. Komt er een nieuwe strategie? Willen we de kernwaarden meer laten leven? Gaan we een nieuw product lanceren? Of willen we een "Fuck Up Friday" waarin we de belangrijkste lessen van afgelopen week bespreken? Voor elk onderwerp hebben wij het juiste format.
Zij gingen je voor
Is je interesse gewekt? Heb je vragen?
Business Games
Anderson MacGyver trapt ontwikkeltraject af met creatieve Studio Sessie vol teamwork en innovatie
Anderson MacGyver start hun ontwikkeltraject met een creatieve en unieke Studio Sessie
Q&A x Selma x TE: Samen op weg naar Milaan
De missie van Q&A zit in hun DNA: retail-bedrijven in staat stellen om elke dag beter te presteren.