Incompany Event

MD Partner Event: Van Tokio naar Parijs

MD Partner Event: Van Tokio naar Parijs

Het was eindelijk zover: het MD Partner Event kon doorgang vinden! Na twee verzettingen tijdens Corona, konden alle partners van Management Drives eindelijk in de auto, trein of op de fiets stappen om naar het oudste theater van de wereld, Tuschinski, af te reizen. Op deze unieke locatie stonden inspiratie en weer met elkaar in verbinding komen centraal.

De sprekers van de dag, Olympisch medaillewinnaar én Chef de Misson Pieter van den Hoogenband, Nyenrode hoogleraar Bas Kodden, cabaretier Peter Heerschop, namen deze verantwoordelijkheid samen met de aanwezige TalentEmpowerment-sporters op zich. Want ook Marieke Keijser, Annette Duetz en Selma Poutsma waren erbij, aangezien Management Drives al jarenlang partner is van TalentEmpowerment en daardoor actief bijdraagt aan de sportieve en maatschappelijke ontwikkeling van talentvolle topsporters. TalentEmpowerment verzorgde de volledige organisatie van het event, inclusief de conceptontwikkeling, inzet van de sprekers, productie van de content en de productie.

Direct na de Spelen in Tokio zou deze editie van het MD Partner Event oorspronkelijk plaatsvinden, in een speciale “Tokio Edition”. Door de alom bekende omstandigheden werd dit, na de eerste verplaatsing van het event, de “Tokio & Beijing”-edition, gezien de winter-editie van de Spelen die aan het begin van 2022 op de agenda stonden. Na de derde verzetting én natuurlijk de initiële verplaatsing van de Spelen in Tokio waren we daardoor inmiddels alweer bijna halverwege het traject naar Parijs. Daarom werd het thema van deze derde poging: “Van Tokio naar Parijs”.

En dat is precies de reis die de meer dan 250 genodigden door het programma meemaakte. Zij kwamen aan bij het Tuschinski waar de filmposters van het programma, natuurlijk met filmtitels en vermelding van de sterren, al hingen. De deelnemers kwamen binnen in de Japanse sferen met bloesembomen, Japanse beelden, fortune cookies (met spreuken vanuit de Management Drives kleuren daarin verpakt) die pasten bij de inhoud van het event en natuurlijk Japanse muziek op de achtergrond. Ook stond er, zoals een goede oude Japanse traditie voorschrijft, een gong die wordt gebruikt voor rituele momenten. Zoals bijvoorbeeld de aankondiging van de start van het MD Partner Event. Peter Heerschop had de eer om op de gong te slaan en de aanwezigen op deze manier in de Grote Zaal uit te nodigen.

En ook in de zaal maakte de deelnemers, aangekomen in Tokio, de reis door, welke begon met natuurlijk een terugblik op Tokio. Wat hebben we toen ook alweer allemaal gezien? En hoe kwam dat medaillerecord tot stand? Peter Heerschop verzorgde de terugblik en ging in gesprek met bronzen medaillewinnaars Marieke Keijser (roeien) en Annette Duetz (zeilen). Na deze terugblik deelde Pieter van den Hoogenband zijn inzichten vanuit zijn eigen topsportcarrière en zijn campagne met TeamNL naar Tokio. Hierin stonden thema’s als aanpassingsvermogen, het creëren van een team om je heen en zelfreflectie centraal. Vervolgens reisde we weer door in de tijd. Want na Tokio, stonden ook de Spelen in Beijing op het programma, waar de bij TE aangesloten shorttrackster Selma Poutsma, de gouden medaille won met de relay-dames. Selma deelde in gesprek met Peter haar avonturen in Beijing en de weg naar deze gouden medaille.

Na in Beijing geland te zijn, reisden we weer verder. Bas Kodden, hoogleraar aan de Nyenrode Universiteit en auteur van onder andere de bestseller “Duurzaam Presteren”, keek samen met de aanwezigen vooruit naar “Parijs”. Want het doel is natuurlijk niet om eenmalige successen te behalen, maar duurzame prestaties, en dus óók medailles in Parijs. In zijn presentatie deelde Bas inzichten over andere de indicatoren voor duurzame prestaties bij werknemers (of topsporters), tips voor het aannamebeleid voor organisaties én wat je als leidinggevenden kan doen om duurzame prestaties te faciliteren. We eindigden het programma in de Grote Zaal met een vooruitblik van Peter Heerschop op Parijs.

Maar de reis was nog niet klaar, want toen de deelnemers de zaal uit liepen, kwamen zij al aan in Parijs. Met houten tafeltjes, stokbroden op tafel, goed gevulde wijnrekken en natuurlijk Franse chansons op de achtergrond. De reis van Tokio naar Parijs was compleet.

Wil je ook een event voor jouw klanten of interne organisatie? Neem dan contact met ons op!

De sprekers van de dag, Olympisch medaillewinnaar én Chef de Misson Pieter van den Hoogenband, Nyenrode hoogleraar Bas Kodden, cabaretier Peter Heerschop, namen deze verantwoordelijkheid samen met de aanwezige TalentEmpowerment-sporters op zich. Want ook Marieke Keijser, Annette Duetz en Selma Poutsma waren erbij, aangezien Management Drives al jarenlang partner is van TalentEmpowerment en daardoor actief bijdraagt aan de sportieve en maatschappelijke ontwikkeling van talentvolle topsporters. TalentEmpowerment verzorgde de volledige organisatie van het event, inclusief de conceptontwikkeling, inzet van de sprekers, productie van de content en de productie.

Direct na de Spelen in Tokio zou deze editie van het MD Partner Event oorspronkelijk plaatsvinden, in een speciale “Tokio Edition”. Door de alom bekende omstandigheden werd dit, na de eerste verplaatsing van het event, de “Tokio & Beijing”-edition, gezien de winter-editie van de Spelen die aan het begin van 2022 op de agenda stonden. Na de derde verzetting én natuurlijk de initiële verplaatsing van de Spelen in Tokio waren we daardoor inmiddels alweer bijna halverwege het traject naar Parijs. Daarom werd het thema van deze derde poging: “Van Tokio naar Parijs”.

En dat is precies de reis die de meer dan 250 genodigden door het programma meemaakte. Zij kwamen aan bij het Tuschinski waar de filmposters van het programma, natuurlijk met filmtitels en vermelding van de sterren, al hingen. De deelnemers kwamen binnen in de Japanse sferen met bloesembomen, Japanse beelden, fortune cookies (met spreuken vanuit de Management Drives kleuren daarin verpakt) die pasten bij de inhoud van het event en natuurlijk Japanse muziek op de achtergrond. Ook stond er, zoals een goede oude Japanse traditie voorschrijft, een gong die wordt gebruikt voor rituele momenten. Zoals bijvoorbeeld de aankondiging van de start van het MD Partner Event. Peter Heerschop had de eer om op de gong te slaan en de aanwezigen op deze manier in de Grote Zaal uit te nodigen.

En ook in de zaal maakte de deelnemers, aangekomen in Tokio, de reis door, welke begon met natuurlijk een terugblik op Tokio. Wat hebben we toen ook alweer allemaal gezien? En hoe kwam dat medaillerecord tot stand? Peter Heerschop verzorgde de terugblik en ging in gesprek met bronzen medaillewinnaars Marieke Keijser (roeien) en Annette Duetz (zeilen). Na deze terugblik deelde Pieter van den Hoogenband zijn inzichten vanuit zijn eigen topsportcarrière en zijn campagne met TeamNL naar Tokio. Hierin stonden thema’s als aanpassingsvermogen, het creëren van een team om je heen en zelfreflectie centraal. Vervolgens reisde we weer door in de tijd. Want na Tokio, stonden ook de Spelen in Beijing op het programma, waar de bij TE aangesloten shorttrackster Selma Poutsma, de gouden medaille won met de relay-dames. Selma deelde in gesprek met Peter haar avonturen in Beijing en de weg naar deze gouden medaille.

Na in Beijing geland te zijn, reisden we weer verder. Bas Kodden, hoogleraar aan de Nyenrode Universiteit en auteur van onder andere de bestseller “Duurzaam Presteren”, keek samen met de aanwezigen vooruit naar “Parijs”. Want het doel is natuurlijk niet om eenmalige successen te behalen, maar duurzame prestaties, en dus óók medailles in Parijs. In zijn presentatie deelde Bas inzichten over andere de indicatoren voor duurzame prestaties bij werknemers (of topsporters), tips voor het aannamebeleid voor organisaties én wat je als leidinggevenden kan doen om duurzame prestaties te faciliteren. We eindigden het programma in de Grote Zaal met een vooruitblik van Peter Heerschop op Parijs.

Maar de reis was nog niet klaar, want toen de deelnemers de zaal uit liepen, kwamen zij al aan in Parijs. Met houten tafeltjes, stokbroden op tafel, goed gevulde wijnrekken en natuurlijk Franse chansons op de achtergrond. De reis van Tokio naar Parijs was compleet.

Wil je ook een event voor jouw klanten of interne organisatie? Neem dan contact met ons op!

Send Us An Email - LocalListing X Webflow Template

Is je interesse gewekt? Heb je vragen?

Neem contact met ons op